Obserwujesz?

poniedziałek, 24 grudnia 2012

ŚWIĄTECZNY MAKE UP I ŻYCZENIA

Witam,
tak jak zapowiedziałam - dzisiaj świąteczny post.

Wigilia u mnie to nic nadzwyczajnego. Obchodzę ten dzień wspólnie z rodzicami. Jest kolacja, dzielimy się opłatkiem i po prostu spędzamy ten czas razem.
Jeszcze niedawno dom zawsze był pełen, bo była moja siostra i bracia, ale oni są już dorośli, mają swoje rodziny i mieszkają daleko, dlatego to nie jest takie łatwe, aby każde święta spędzać razem.

Co do zwyczajów wigilijnych, to sama nie wiem. Jest 12 potraw, karp oczywiście musi być i wolne miejsce zostawione dla niespodziewanego gościa.
Na pasterce byłam w życiu z 3 razy maksymalnie. Szczerze powiedziawszy, nie czuję w tych świętach religii, nie przez moje znikome uduchowienie ale chyba bardziej przez to jak święta są przedstawiane np. w mediach.

Co roku wkładam do portfela kilka łusek karpia, bo podobno to sprawia, że potem nie braknie pieniędzy w nowym roku. Ile w tym prawdy? Nie wiem, to chyba jakiś zabobon. Nie będę jednak ukrywać, ze kiedyś czekałam do północy, by posłuchać czy moje koty coś powiedzą. Nic nie gadały... A opłatek też zawsze dostają ;)

Wigilię spędzam zawsze w domu, a resztę świąt z rodziną. Raz to my gdzieś jedziemy, a raz ktoś do nas przyjeżdża.
Im jestem starsza, tym mniej mi zależy na prezentach. Po prostu cieszę się z tego, że mam z kim spędzać święta. A tego roku to jestem wyjątkowo szczęśliwa! :) Jedyne, co można powiedzieć: nic na siłę. Kocham kochać. 

Każdy powinien wyglądać ładnie w święta, więc wrzucam Wam [mało specjalną] propozycję makijażu. Kiedyś pojawił się na moim blogu podobny, ale to nie ten sam, bo korzystałam z innej palety cieni:





A na ustach zwykły błyszczyk z Avonu, pokazywałam go tutaj - chodzi o ten brązowy. 

Nagrałam dla Was choinkę, którą wczoraj ustroiłam z podkładem ''Stille Nacht''. Wiem, wiem, mało kto lubi niemiecki, ale dla mnie to po prostu boski język:




No i kochani, 
chciałabym Wam życzyć Wszystkiego Najlepszego 
w te święta, a przede wszystkim abyście ten czas 
spędzili z ludźmi, których kochacie, z którymi chcecie przebywać i iść przez życie. 
Życzę Wam również zdrowia, bo bez niego nie ma szczęścia. Udanego Sylwestra, żeby był niezapomniany 
i aby Nowy Rok był lepszy od poprzedniego! 
Osobom piszącym bloga chcę też życzyć wytrwałości w pasji ;)

________________________________
Dzisiaj notka wyszła dłuższa niż zwykle, ale co tam. Święta szybko zlecą i ani się nie obejrzymy, a będą następne. Zawsze się dłuży czekając, ale to takie złudzenie.

A jakie Wy zachowujecie zwyczaje świąteczne w szczególności? Jak spędzacie wieczór wigilijny i Sylwester?

Buziaki, paa:**

10 komentarzy:

  1. lovely photos! You have beautiful eyes! Nice blog and i wish u a merry christmas ^^

    I would appreciate it,if you visit my blog too :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie wyglądasz! ;) Dziękuję Ci bardzo:*

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz!! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ; )
    również obserwuję ♥
    jesteś śliczna ! .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku ♥

    www.herkruks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych i spokojnych Świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na paterkę chodzę co roku l;p
    a Tobie Wesołych Świat no i udanego sylwestra :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż ;) Życzę Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.